Α. ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η εταιρεία εξυπηρετεί αποκλειστικά παραγγελίες για αποστολή προϊόντων εντός της ελληνικής επικράτειας. Η παράδοση των προϊόντων μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ACS COURRIER

H εταιρεία συνεργάζεται με την υπηρεσία ταχυμεταφορών ACS COURRIER, η οποία αναλαμβάνει την αποστολή και παράδοση όλων των προϊόντων της εταιρείας ανεξαρτήτου βάρους. Το κόστος των μεταφορικών με την προαναφερόμενη υπηρεσία ταχυμεταφορών, ανέρχεται στο ποσό των τριών ευρώ (3 €) για παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης, ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα ανέρχεται στο ποσό των 5 ευρώ (5 €).

Tο κόστος αποστολής είναι ανάλογο του βάρους του δέματος όταν αποστέλλεται με ACS. Κατά την παραγγελία σας μπορείτε να ζητήσετε εκτίμηση κόστους του δέματος. Η αποστολή με την ταχυμεταφορική ισχύει μόνο για μικρά αντικείμενα.

Χερσαίοι        Κόστος Εως 2 Kg : 4 €           επιπλέον κάθε κιλό : 0,80 €  ανά  Kg

Νησιά           Κόστος Εως 2 Kg : 4 €           επιπλέον κάθε κιλό : 1,00 €  ανά  Kg

Δυσπρόσιτες  Κόστος Εως 2 Kg : 7 €           επιπλέον κάθε κιλό : 2,79 €  ανά  Kg

Οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ

Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την εταιρεία, αλλά τον πελάτη. Η υπηρεσία ταχυμεταφορών, σύμφωνα με την πολιτική της, παραδίδει τα προϊόντα, στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές ή καταστάσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων, περιπτώσεις στις οποίες  ενδέχεται να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κοντινότερο κατάστημα μεταφοράς  ή κοντινότερο, κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία ταχυμεταφορών, κοινό σημείο παράδοσης. Οι γενικότεροι ή ειδικότεροι όροι παραλαβής  των προϊόντων, μετά την παράδοση  των προϊόντων από την εταιρεία στην υπηρεσία ταχυμεταφορών (ενδεικτικά: εκτιμώμενος  χρόνος παράδοσης  των προϊόντων, σημείο παραλαβής, παράδοση σε δυσπρόσιτα σημεία ή περιοχές κλπ), ανάγονται στην πολιτική λειτουργίας της υπηρεσίας ταχυμεταφορών και η εταιρεία σε καμία περίπτωση δε φέρει ευθύνη.

2. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον παραλήπτη. Αφορά δέματα τα οποία είναι μεγάλα σε όγκο. Μπορείτε να μας προτείνετε την μεταφορική εταιρεία που επιθυμείτε, διαφορετικά θα τα αποστείλουμε με μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε.

3. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραλάβει τα προς πώληση προϊόντα από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Στην περίπτωση αυτή, κατά το στάδιο της παραγγελίας σας, θα επιλέξετε την επιλογή «παραλαβή από τo κατάστημα». Για να παραλάβει ο πελάτης την παραγγελία του από το κατάστημα, θα πρέπει αυτή να έχει εξοφληθεί πλήρως. Ακολούθως, η εταιρεία θα ενημερώσει τον πελάτη (τηλεφωνικά, με αποστολή sms ή mail), για τον χρόνο ολοκλήρωσης της παραγγελίας και τη δυνατότητας παραλαβής από το κατάστημα. Παραλαβές προϊόντων από τις εγκαταστάσεις  της εταιρείας γίνονται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 π.μ. έως τις 4.00 μμ. Δεν είναι δυνατή η παράδοση προϊόντων από το κατάστημα της εταιρείας, το Σαββατοκύριακο και τις ημέρες των  εορτών.

Ανεξαρτήτως του τρόπου επιλογής παράδοσης των προϊόντων και καθώς μετά την παράδοση των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του, επιβεβαιώνει την ορθή εκτέλεση της παραγγελίας.

Β. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι παραγγελίες εκτελούνται τις εργάσιμες ημέρες και ώρες λειτουργίας της εταιρείας, δηλαδή από Δευτέρα έως Παρασκευή, πλην τυχόν ημερών αργίας. Εφόσον η παραγγελία σας καταχωρηθεί Σάββατο ή Κυριακή, θα περάσει στο στάδιο της επεξεργασίας και προετοιμασίας την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Η ολοκλήρωση των παραγγελιών και η παράδοση αυτών εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα, η παράδοση των προϊόντων, ολοκληρώνεται  εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη αντικείμενα, εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα και αποστέλλονται με την υπηρεσία ταχυμεταφορών ACS COURRIER, παραδίδονται στους χρόνους που η προαναφερόμενη εταιρεία  καθορίζει, ενώ για την παραλαβή των ανωτέρω αντικειμένων, από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ο χρόνος παραλαβής συμφωνείται μεταξύ του πελάτη  και της εταιρείας εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.

Οι ανωτέρω χρόνοι παράδοσης, ενδέχεται να επιμηκύνονται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή τυχόν σε άλλες περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της εταιρείας. Ενδεικτικά ως περιπτώσεις ανωτέρας βίας ορίζονται: η εμπλοκή της Ελλάδας σε πόλεμο, οι σεισμοί, καταποντισμοί, οι  απεργίες, η μη διάθεση των υλικών στο εμπόριο, η αναστολή λειτουργίας των υπηρεσιών και των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και κάθε άλλη περίπτωση ανώτερης αντικειμενικής βίας, νοούμενης ως τέτοιας της επέλευσης γεγονότος εντελώς απρόβλεπτου και μη δυνάμενου να αποφευχθεί, ακόμη και αν επιδείχθηκε κάθε επιμέλεια από την πλευρά της εταιρείας. Με την επέλευση των ανωτέρω γεγονότων και για όσο χρόνο διαρκούν αυτές, αναστέλλονται οι υποχρεώσεις που αναλαμβάνει η εταιρεία απέναντι στους πελάτες.

Γ. ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η παραλαβή των προϊόντων από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας, γίνεται  σε κάθε περίπτωση από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας. Στην περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα και εφόσον ο αναγραφόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος, θα πρέπει ο τελευταίος να γνωστοποιήσει εγγράφως στην εταιρεία τα στοιχεία του νέου παραλήπτη, στέλνοντας σχετικό mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας: mmotors.gr@gmail.com ή ο τυχόν αντιπρόσωπος του να επιδείξει κάθε πρόσφορο έγγραφο που αποδεικνύει την ιδιότητα του για την παραλαβή των προϊόντων. Στην περίπτωση παράδοσης των προϊόντων μέσω courier, για την ταυτοποίηση του παραλήπτη, ισχύει η εκάστοτε πολιτική που εφαρμόζει  η συνεργαζόμενη  εταιρεία μεταφοράς και η εταιρεία καμία ευθύνη δε φέρει σε περίπτωση εσφαλμένης παράδοσης των προϊόντων.

Δ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο αγοραστής οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του, επιβεβαιώνει την ορθή εκτέλεση της παραγγελίας.  

Στην περίπτωση κατά την οποία,  παραδίδονται λόγω λάθους,  άλλα κατ’ είδος  από τα πωληθέντα προϊόντα, ο πελάτης επικοινωνεί άμεσα με την εταιρεία είτε στέλνοντας mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: mmotors.gr@gmail.com, είτε καλώντας στην  τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος:  +30 231469284 και επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους, εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών, από την παράδοση των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη των σωστών προϊόντων  βαρύνουν την εταιρεία, εφόσον  τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης διαπιστώσει κάποιο  ελάττωμα κατά την παραλαβή του προϊόντος, μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, εντός 5 εργάσιμων ημερών,  είτε στέλνοντας mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: mmotors.gr@gmail.com,είτε καλώντας στην  τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος:  +30 2314069284, αποστέλλοντας σχετική φωτογραφία και περιγράφοντας το ελάττωμα. Η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της για την διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού και την άμεση επικοινωνία με τον πελάτη. Η εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη, ούτε υποχρεούται στην  αντικατάσταση των προϊόντων ως ελαττωματικών λόγω εσφαλμένης ή πλημμελούς εγκατάστασης ή διαχείρισης αυτών.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013). Σε κάθε περίπτωση, πριν την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επικοινωνήσει με την εταιρεία, είτε στέλνοντας mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: mmotors.gr@gmail.com, είτε καλώντας στην  τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος:  +30 231469284 και να επιστρέψει τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών από τη στιγμή που ενημέρωσε σχετικά την εταιρεία. Σε περίπτωση που ο πελάτης ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος, θα πρέπει να φροντίσει για την κατάσταση των προς επιστροφή προϊόντων, από τη στιγμή που θα παραδοθούν στον ίδιο, μέχρι τη στιγμή που θα παραδοθούν στην εταιρεία. Ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των προϊόντων, εκτός εάν παραδώσει ο ίδιος τα προϊόντα στο κατάστημα της εταιρείας.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ισχύουν τα εξής:

  1. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην ίδια άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν. Συγκεκριμένα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον κ.τ.λ.) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.).
  2. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει  εγγράφως το σχετικό έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης, συνοδευόμενο από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς, στο οποίο θα αναγράφεται το πρόσωπο το οποίο αγόρασε το προϊόν. Τα ανωτέρω έγγραφα με το προς επιστροφή προϊόν θα πρέπει να αποσταλούν στο κατάστημα της εταιρείας στη διεύθυνση της  εταιρείας  με την επωνυμία M MOTORS ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «M MOTORS E.E.», που εδρεύει στο Δήμο Δέλτα, στην κοινότητα Νέας Μαγνησίας, της δημοτικής ενότητας Εχεδώρου, του Δήμου Δέλτα (Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης), στην οδό Μαγνησίας αρ. 5, ΤΚ 57008 και εκπροσωπείται νόμιμα, με ΑΦΜ: 099240475 της ΔΟΥ Ιωνίας και η εταιρεία υποχρεούται να επιβεβαιώσει  εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης μόλις την παραλάβει.
  3. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα, εντός 14 ημερών από την ημέρα, που έλαβε αποδεδειγμένα γνώση της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα:

– σε περίπτωση κατάθεσης των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται  με κατάθεση στον αναγραφόμενο στη συναλλαγή λογαριασμό του πελάτη. Για όλες τις εντολές επιστροφής  χρημάτων προς άλλη Τράπεζα (πλην της Τράπεζας Πειραιώς), τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

– σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής  κάρτας ως εξής: η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται  βάσει της σύμβασης που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την ανωτέρω σύμβαση. Η εταιρεία  μπορεί  να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα αν δεν λάβει τα προϊόντα και την  απόδειξη για την επιστροφή τους, εντός των 14 ημερών.

  1. Από το δικαίωμα υπαναχώρησης, εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή που απαιτούν ειδική παραγγελία από προμηθευτή-κατασκευαστή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα (π.χ. ειδικές κατασκευές, ειδικές παραγγελίες κλπ.),  τα προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση λόγω της φύσης τους καθώς και τα προϊόντα, τα οποία μετά την παράδοση λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα ανεμειγμένα με άλλα στοιχεία. Εάν ο πελάτης, έχει προβεί σε εγκατάσταση/ τοποθέτηση ή διαχείριση των προϊόντων άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της για την επιστροφή των χρημάτων.
  2. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή των χρημάτων, εφόσον δεν τηρηθεί η προαναφερόμενη προθεσμία και οι λοιπές προϋποθέσεις.
  3. Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ισχύει αποκλειστικά για αγορές που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.