Εγγύηση και εξυπηρέτηση

Για όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στον ιστότοπο https://mmotors.com.gr/ ισχύει η αντίστοιχη εγγύηση. Η υπηρεσία εγγύησης παρέχεται από τον κατασκευαστή σύμφωνα με την κάρτα εγγύησης που επισυνάπτεται στο προϊόν. Η περίοδος εγγύησης για το προϊόν υπολογίζεται από την ημερομηνία πώλησης.

Η περίοδος εγγύησης για τα διάφορα προϊόντα κυμαίνεται από 2 έως 5 έτη και αναφέρεται στην κάρτα εγγύησης που επισυνάπτεται στο προϊόν. Μπορείτε επίσης να δείτε την περίοδο εγγύησης στη σελίδα του αντίστοιχου προϊόντος στην ιστοσελίδα μας, στην ενότητα “χαρακτηριστικά” στη γραμμή “εγγύηση”.

Χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η εγγύηση κατασκευής, ο Έμπορος φέρει την ευθύνη για τη μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τις διατάξεις της νομοθεσίας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας.

Οι καταγγελίες υποβάλλονται σύμφωνα με
τους γενικούς όρους της ιστοσελίδας
(με κλικ).

Εάν διαπιστωθεί εργοστασιακό ελάττωμα ή βλάβη του προϊόντος κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, έχετε το δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων για το προϊόν που αγοράσατε, καθώς και, κατόπιν συμφωνίας των μερών, επισκευής ή ανταλλαγής των ελαττωματικών προϊόντων!

Σε περίπτωση επέλευσης συμβάντος εγγύησης, εκτός από την επιστροφή του συνόλου της παραγγελίας, θα σας αποζημιώσουμε για τα έξοδα μεταφοράς τόσο κατά την παραλαβή όσο και κατά την επιστροφή των προϊόντων. Επίσης, εάν είναι δυνατόν και κατόπιν συμφωνίας των μερών, μπορούμε να σας προσφέρουμε την επισκευή του προϊόντος ή την ανταλλαγή του με άλλο προϊόν της επιλογής σας από τη γκάμα της ιστοσελίδας μας με την ανάλογη αναπροσαρμογή της τιμής προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να στείλετε το συμπληρωμένο έντυπο (θα σας αποσταλεί μόλις λάβουμε email με σχετικό αίτημά σας) στο email μας mmotors.gr@gmail.com . Στο θέμα της επιστολής πρέπει να αναφέρετε “Επιστροφή χρημάτων/εγγύηση” και να προσδιορίσετε τα ακόλουθα στοιχεία:

  • το αντικείμενο της καταγγελίας
  • προτιμώμενος τρόπος ικανοποίησης της καταγγελίας
  • αντίστοιχα το αιτούμενο ποσό
  • διεύθυνση, τηλέφωνο και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για επικοινωνία

και να επισυνάψετε τα έγγραφα στα οποία βασίζεται η απαίτηση, δηλαδή:

  1. τιμολόγιο,
  2. πρωτόκολλα, πράξεις, φωτογραφίες ή άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τη μη συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τα συμφωνηθέντα,
  3. άλλα έγγραφα που τεκμηριώνουν την απαίτηση ως προς την αιτία και το ποσό.

Θα προσπαθήσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό (αλλά όχι περισσότερο από 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της απαίτησης) κατά τη διάρκεια εργάσιμες ώρες (Δευτέρα-Παρασκευή, 10:00-17:30).

Θα σας ενημερώσουμε σε ποια ναυτιλιακή εταιρεία μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα και σε ποια διεύθυνση.

Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το email που δηλώσατε. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μετά την παραλαβή των αγαθών και τον περαιτέρω έλεγχό τους εντός
1-2 εργάσιμες ημέρες
!

Ελέγξτε το προϊόν αμέσως μετά την παραλαβή! Εάν παραλάβετε ένα προϊόν με ορατή ζημιά στη συσκευασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Θα σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό σε αυτή την περίπτωση.

Πάντα συναντάμε τον πελάτη μας στα μισά του δρόμου! Εάν έχετε οποιεσδήποτε πρόσθετες ερωτήσεις: Μπορείτε να γράψετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση mmotors.gr@gmail.com